loading...
عاشقانه
عاشق دل شکسته بازدید : 3 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

پسره {مکث زیادی میکنه} میگه : خیـــــــــــــــلی دوســــــــــــت دارم، بیشتر از اون چیزی که فکرش را کنی................................................................................................................

روزها میگذره......... شبها میگذره ..........تا اینکه پسره فکری به سرش میزنه؛ میگه میخوام این فکر را عملی کنم          می خواست عشق خودش رو امتحان کنه تا اینکه یه روز میرسه؛ بهش میگه:.......بهش میگه......من یه بیماری دارم که فکر نکنم تا چند روز دیگه دوام بیارم!! ............... راستی اگه مردم چی کار میکنی؟.....دختره {یکم اشک تو چشماش جمع میشه و} میگه این چه حرفی که میزنی! دوست ندارم بشنوم ؛خلاصه حرف را عوض میکنه میگه: تو چی؟ تو که مردی منم میمیرم، فکر میکنی خیلی ساده است تنهایی، بدون تو بودن. پسره میگه: نه،... بگو حالا... دختره میگه: نمیدونم چی کار میکنم! ولی اگه من مردم چی؟ پسره بهش میگه: امتحانش مجانیه اگه تو مردی بهت میگم چی کار میکنم!.... خلاصه اتفاق می افته...... (پسره یه نقشه میکشه  که یه قتل الکی رخ بده) تا اینکه به نظرش میرسه؛ الکی خودش را به کشتن بده تا ببینه اون دختره چیکار میکنه! خلاصه ...تشیع جنازه ای ... (برای پسره میگیرن) اون را دفن میکنن پسره هم یه جا قایم میشه؛ میبینه دختره فقط یه شاخه گل قرمز میاره میندازه و میره. تا اینکه میبینه واقعا اهمیتی بهش نداد و دختره با کسی دیگه رفته خیـــــلی غمگین شده بود، دنیاش خیـــــــلی بــــی رنـــــــگ شده بود. تا اینکه بعد از چند روز دختره تصادف میکنه و میمیره. دختره را دفن میکنن و هیچ کسی هم سر مزارش نیست. پسره با یک شاخه گل یاس سفید یا نه؛  با یه دسته گل یاس سفید، میره سر مزارش بهش میگه میبینی اون لحظه بود، این سوال را کردی از من که اگه بمیری چیکار میکنم این کار را میکنم...... تموم یـاس های سفید را با خــــــــــون خودم قـــــــــــــرمـــــــــــــــــز میکنم....... منم کنارت میمیرم.......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 51